tiistai 17. maaliskuuta 2015

Ihania päiviä Antin kanssa!

Antti saapui vierailulle torstaina ja sitä olikin odotettu kovasti! Menin illalla juna-asemalle vastaan perhoset vatsassa ja jälleennäkeminen oli melkoisen onnellinen<3 Päätimme olla Sevillassa koko ajan yhtä päivää Rondassa lukuun ottamatta, sillä sää oli Sunshine boyn ansiosta täydellisen helteinen! Teimme perus turistihommia ja otimme aurinkoa paikallisessa Kaivarissa joen rannalla ja pääsimme viettämään ensimmäistä rantapäivää Punta Umbriaan noin 1,5h matkan päähän Sevillasta.

Suurina ruoan rakastajina kävimme joka päivä kaksi kertaa ulkona syömässä ja koitin näyttää Antille mahdollisimman paljon paikallista ruokakulttuuria, mutta välillä teki kyllä mieli muutakin kuin tapaksia. Nautimme myös pastaa, kiinalaista ja uunissa tehtyjä lämpimiä ruisleipiä, joita oli muuten vähän tullut ikävä! Mussutin myös iltaisin tuliaisiksi tuotuja täytelakua ja Fazerin sinistä, ai että kun maistuu hyvältä :)

Näkeminen teki kyllä niin hyvää ja täkäläisen elämän esittely onnistui mielestäni erittäin hyvin. Olin ennakkoon miettinyt, että miten esittelen kaverini täällä, kun haluan viettää kaiken ajan kahdestaan, mutta löysimme onneksi pari mukavaa hetkeä joen rannalla ja ravintolassa kavereiden kanssa.

Tässä olisi kunnon kuvapläjäys reilusta viikosta, jonka saimme yhdessä viettää aurinkoisessa Sevillassa. Antilla oli mukana myös vanha kunnon filmikamera, joten saa nähdä millaisia kuvia sillä tuli otettua!

Eka selfie Sevillassa ;)

Anttikin pääsi maistamaan likkojen juomaa Tinto de Veranoa
Löysin ehkä hienoimman simpukankuoren tältä melko autiolta Punta Umbrian rannalta. Vesi oli muuten kylmää...

Ja minulle on alkanut maistumaan olut?! Kuvassa myös uusi kello ;)

Sienien päällä ihastelemassa aurngonlaskua

Plaza de España, jossa on kuvattu myös Star Warsia

Ihana päivä "Kaivarissa"

Jädellä ja churroilla ja lasilliset viiniä kattoterassilla!

Matkalla taustalla näkyvään torniin

Pikkasen pelotti istua tuossa reunalla, vaikkakin Rondassa kohtasin vielä suuremman haasteen korkeiden paikkojen kanssa!

Näkymät tornin huipulta

Vikan päivän fiilistelyjä

Ah, näitä ihania Entredos -ravintolan tapaksia voisi syödä ja katsella joka ilta.

Loma täällä arjen keskellä teki kyllä terää. Hyvästeleminen maanantaina ei ollut kivaa, mutta kyllä tämän  jälkeen jaksaa taas odottaa. Ja enää pari päivää niin saan ihanan Janinan tänne<3

Ihanaa kevättä sinne Suomeen!